söndag 18 mars 2018

Vinyassa

Sitter här helt öm i kroppen. Som en påkörd snigel typ. Provade på mitt första vinyassa yoga pass i morse och eftersom jag är som ett kylskåp har jag lyckats sträcka till min nacke och hela vänstra sidan av ryggen. Fan jag som trodde yoga skulle mjuka upp mig! Jag ber till gudarna att David är snäll och ger mig lite massage... Men är typ stelare än vad jag var innan passet haha. Jag tror jag ska ge yoga en chans för det kan ju knappast bli värre. Jag var absolut sämst i klassen. Inte så förväntat kanske haha. Men om folk som är dubbelt så gamla som mig kan stå på huvudet, då kan jag också göra det. Återkommer vid slutet på året om min utveckling haha. Årets utmaning. Att stå på huvudet.


På väg hem från gymmet i Hammersmith. Så absurt med körsbärsblommor och snö!

Resten av dagen har spenderats i soffläge. Slökollat på tv och läst lite och druckit hinkar med te. Sån slapp söndag! Slängde på en ansiktsmask som jag köpte i Thailand. Köpte hem flera stycken olika masker för de var så billiga. Känner mig återfuktad!


Bad David ta en bild medans jag satt där i min spahörna med en kopp varm choklad och världens mysigaste bok The Lemon Tree Café. Kan du se lite mindre skrämmande ut sa han. HAHA. Sanchez tittade lite förskräckt på mig.

Skulle ta ut Sanchez på en kort promenad i snön men det var så mysigt så vi var ute i circa en timma. Var så fridfullt.
Snön har lagt sig! Inte ofta det händer i London. Tror inte snön har lagt sig sen 2013. Kommer ihåg när jag flyttade tillbaka från Malta i Januari 2013 och hela London var vitt.





Nu ropar David på mig att maten är klar!! Blir koreanskt ikväll. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...