onsdag 21 mars 2018

Moment


Halloj från skrivbordet på jobbet!!

Solen skiner. Fåglarna kvittrar. Och temperaturen står fortfarande på allt för låga grader. Kanske är pingviner jag hör och inte blåmesar. Den här veckan rusar förbi. Idag har jag fått ut en kampanj i vanlig ordning och näst på to-do listan står att briefa in lite nytt design och copy-material till kommande marknadsföringskampanjer som går live i April. Emellan allt jobb så hann jag med ett urskönt pass på gymmet som såg ut så här:

2km spring på löpbandet som uppvärmning
12x5 face pulls
12x5 tricep extensions in cable machine
12x5 lat extensions in cable machine
12x5 rows with bar
12x5 back raises

Min rygg och nacke har äntligen slutat värka efter söndagens yoga så nu är jag redo för mitt andra yogapass på söndag hehe.

Igår såg jag ett helt avsnitt av Made in Chelsea för första gången ever. Jag tänkte kolla på det i undersökningssyfte liksom. Lära mig att mingla och vara allmänt dryg? Haha neeeej dååååå, jag tänkte använda det som språkskola. Lära mig posh engelska liksom om jag nu mot förmodan måste bli brittisk inom de närmsta åren. Dagens ord som jag övar på att säga är moment med mitt allra bästa atempt till att låta som om jag vore Made in Chelsea. Mouuoooomeeent. Typ så där. Dra ut lite extra på allt liksom. Ett annat ord som jag måste flika in lite här och där om jag vill verka genuin är bizzare. Biiizzzzaaaaaareeee. OMG that is biiizzzaaareeee. Sånt posh ord hörrni.

Okej sluta svamla, börja briefa. Ser fram emot min och Sanchez kvällspromenad ikväll. Även om det är kallt så har kvällarna blivit ljusare vilket hjälper energin markant!

                  Matar fiskar i Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...