onsdag 15 november 2017

Busy week

Kära dagbok,

Som du ser så lyser jag med min frånvaro denna vecka. Jag har faktiskt inte tid med dig just nu. Måste ju jobba förstår du! Har varit ett par riktigt hektiska dagar denna vecka med hund som måste lämnas och hämtas hos hundvakt, test av nya e-markadsföringsstrategier och ett och annat pass på gymmet. Körde ett benpass på lunchen idag som riktigt sög i låren på mig. Jag fruktar en träningsvärk som kommer matcha den jag har i mina biceps just nu. Körde axlar och armar i måndags och det är först nu hur jag känner smärtan. Vaknade upp mitt i natten och trodde jag brutit armarna. På riktigt alltså, det gör så ont. Jag kan inte hålla dom raklånga så jag går runt med halvböjda armar som en jävla marionettdocka.


Sa ju att det riktigt lyser om mig. Svettglans.

Sanchez var så glad över att se hans hundvakt idag så han struntade fullständigt i att säga hejdå till sin älskade mamma som fostrat honom till den väluppfostrade hund han är. Jag känner mig utbytt. Jag kommer inte säga hej till honom när jag kommer hem ikväll. Så det så.


Gick till Pret efter gymmet och köpte standardsmörgås för mig. Tonfisk och gurka. Det blir begränsat urval när man inte äter ost förstår ni. Hatar ost. Får rysningar bara jag tänker på det. Elaka livsmedel.


Förhoppningsvis kommer veckan lugna ner sig lite nu på slutet. Imorgon ska jag iväg på tjejmiddag med alla tjejer på jobbet. Eller, jo nu är vi ju kanske till och med kvinnor men kvinnomiddag låter ju konstigt. Vi är så få KVINNOR på jobbet. Jag har hamnat på ett mansdominerat kontor. Oh well, kortare kö till toaletten. Det här kommer bli min första tjejmiddag med kollegorna och jag är måttligt spänd på vad som komme ske. Vad gör man på en jobbmiddag med bara kvinnor? Snackar skit om de manliga kollegorna? Jag återkommer när jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...