måndag 30 oktober 2017

Throwback Birthday

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Angelicas födelsedag hurra hurraaaaa hurraaaaa! Usch vad åren går snabbt när man blir gammal. Känns som det var igår jag fyllde år senast. Det kanske det som är fördelen med att åren går snabbare ju äldre man blir? Att det känns som att man har födelsedag hela tiden! Sitter på kontoret och firar min stora dag med havregrynsgröt med skivad banan. Vafan är min tårta?! 

Annat var det förra året när jag fyllde 30 och David skämmde bort mig med en resa till New York. Så många fina minnen. Är fortfarande besviken över mig själv för att jag inte åt en enda cheesecake när vi var där. Det får bli min ursäkt till att åka tillbaka nån gång i framtiden. Nån gång när växlingskursen inte suger röv. Drömmer mig tillbaka när jag tittar då dessa bilder. Drömmer mig tillbaka till Central Park, Brooklyn Brigde, Soho och Frihetsgudinnan. Bästa resan någonsin!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...