söndag 29 oktober 2017

SONY DSC-HX90

Eftersom det är min födelsedag imorgon och både jag och David jobbar, så har vi firat hela helgen istället :) Jag har till och med redan fått min present!! Gick ut i köket i morse och gissa vad som stod och laddade på köksbänken? En kamera! En SONY DSC-HX90. Vi har varit i behov av en riktig kamera ett bra tag nu då vi tar alltid en massa bilder när vi är ute och reser och bilder på Sanchez så klart :P Och tyvärr har vi hela vårat förhållande dokumenterat med mobilbilder så nu blir det ändring på det! Ser redan fram emot att gå runt och fota när vi åker till Peak District över julen. Ska bara lära mig hur den här mackapären fungerar först... Typ en miljon olika inställningar. Annat var det på den tiden man stoppade in en 36 filmsrulle i den gamla plastlådan från Kodak. Så idag var vi ute och provfotade i Holland Park. Måste ju passa på medan det fortfarande är så färgglatt ute.

Varning för fotobomb!




















Vi åt Sunday roast på en pub i Kensington som vi gått förbi flera gånger men aldrig besökt. Men det var inte en dag för tidigt! Så mysigt ställe. Vi satt bredvid brasan och gottade oss :)

Nu ska vi se på X Factor och äta burritos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...