tisdag 31 oktober 2017

My Birthday

Nu hade vi ju förvisso firat min födelsedag hela helgen men åh vilken fin kväll min man fixade åt mig igår! Jag är som ett barn förstår ni, plus att jag lurat i David att svenska födelsedagsfiranden varar i flera dagar. Han gick tyvärr inte på att vi har två födelsedagar om året i Sverige. Hade en sån skitdag på jobbet igår så i fortsättningen tänker jag inte riskera att ruinera min födelsedag med att jobba. Men det var ingenting som inte David skulle kunna vända på! Han kom hem med en stor fet blombukett (jag tjatar alltid på honom att han aldrig köper blommor till mig så den här gör upp för ett helt års förbruk), en chokladask från Hotel Chocolat och ingredienser till att laga min favoriträtt. Skaldjurspasta!


Får se till så att jag ställer de nånstans hundfan inte kan nå dom för han tuggar blommor som en idisslande kossa.


Nu när vi har fått tillökning till familjen så får jag två kort. Ett från David och ett från Sanchez till mamma. Gissa vilket kort som är från Sanchez...

Pilgrimsmusslor, räkor och bläckfisk (stökiga kocken)

Sanchez sjunger Happy Birthday för mamma







Kan inte få nog av chokladbilder. Fan måste måla naglarna också. Hur ska man hinna med allt!

Är nyss hemkommen från en marknadsföringskonferans där jag sprang in i en gammal kollega. Mycket trevlig. London är allt litet.. Eller iallafall världen inom e-marknadsföring. Nu måste vi gå till Tesco och handla mat eftersom vi inte hann med det över helgen! Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...