lördag 28 oktober 2017

And the prize for the best costume goes to... Angelica!!!

Happy Saturday!

Vilken rolig dag och kväll jag hade igår. Vi hade Halloween fest på jobbet som avslutades med dans och bubbel på Old Street Records. Började partajandet redan på lunchen då jag, mina chefer och några kollegor drog till puben för en liquid lunch (inklusive Fish Finger Sandwich). Sedan började festen kl 4.30 på kontoret med pingis, beer pong, pumpkin carving och quiz! Det var fancy dress som gällde. Om jag gick all in? Jajamen! Klädde ut mig till vampyr och guess what?! Jag vann pris för bästa utklädnad!! Haha jag som aldrig vinner något :P Hade på mig en porrig vampyrklänning, svart peruk, spetshandskar och det bästa av allt, röda linser! Tog mig typ 15 minuter att stoppa in linserna, sata vad otäckt det är att pilla i ögonen. Men det var det värt hehe. Nominering lydde: The winner of this years best Halloween costume for being sexually unaware goes to Angelica!!!


Så jävla creepy

Har tyvärr bara selfies att bjuda på för tillfället men kan kanske sno en bild från någon nästa vecka som tog bilder.

Blev lite väl rund om fötterna och klumpig som jag är så snubblade och ramlade jag när jag sprang upp för trappen för att komma på tunnelbanan hem och skrapade knogarna. Jag blev typ utskrattad medans jag låtsades om att det regnade. Kom hem till David och Sanchez och tryckte i mig en kycklingburgare och pommes. Bra avslut på en bra kväll.

Ja men ni ser ju så skadad jag blev. Stackars mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...