lördag 30 september 2017

Last Day of September


Vackra, vackra höst och den så mycket efterlängtade lördagen. Vi vaknade upp till fågelkvitter i morse. Har köpt en sån där väckarklocka som gradvis lyser upp rummet och som spelar upp fågelkvitter, vågor och andra dödsköna ljud att vakna upp till. Aldrig mer ska jag vakna upp till döööh döööööh döööööööh!

Så pigg var jag så jag drog till gymmet på ett studsmattepass. Bästa passet! Fettet typ hoppar av en. Efter gymmet kom David och mötte mig. Vi hade bokat in städerskan för tre timmar på morgonen och det känns så knäppt att sitta där och titta på henne medans hon dammar och plockar upp efter oss så vi unnade oss en lång brunch på Brasserie Blanc nere vid Themsen.





Egg Royale, en kopp varm choklad, rabarberte och en full english till David. Don efter person så att säga. Älskar inredningen inne på Brasserie Blanc och vi hade hela restaurangen för oss själva. Det är ett ganska så nytt ställe så tyvärr har inte många hittat dit än men jag rekommenderar det varmt! Trevlig personal, toppenmat och man får ta med sig hunden! De skämmer alltid bort honom med hundkex och lite vatten. Så det går ingen nöd på honom inte :P


Efter brunchen strosade vi runt i solskenet vid floden och i Fulham. Bästa sättet att döda lite tid på och för att den lilla ska få sin dagliga motion. Den stora också för den delen. Och nu har vi kommit hem till ett rent och städat hem som luktar flash :D Älskar lördagar. Får gärna vara lördag hela veckan.

Sweaty Betty.

Sexy Betty.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...