måndag 25 september 2017

Drained

Känner mig som en marshmallow i hjärnan efter första dagen på jobbet. Och då ska vi inte tala om hur stel som en pinne jag är i nacken efter att suttit och koncentrerat mig framför datorn hela dagen. Som om inte det vore nog måste man ju le stort när man är ny också. Heeeej, trevligt att träääffaaaas :D :D :D. Fan vad skönt när man har klarat av prövotiden så att man kan va sig själv igen haha. Tillbaka till mitt sura och bittra jag. Första dagen är alltid värst, tänk bara på alla namn man måste komma ihåg. Jag kommer ju knappt ihåg mitt egna. Plus att man måste öppna varenda skåpslucka för att hitta koppar, glas och andra nödvändigheter. Huvudvärk deluxe har jag nu. Kan även bero på att det är fotboll på TV.

Det är en så stor skillnad på mitt nya kontor jämfört med mitt gamla. Mycket mindre till att börja med och kanske inte lika så modernt som jag är van vid. Ja men lite kontorssnobb är jag nog allt. Men allting har sin charm! De har gratis bagels iaf vilket inte går av för hackor. Min chef och min boss tog med mig ut på lunch vilket var ytterst trevligt! Gick till Ceviche, ett Peruianskt ställe. Så goooooott alltså.

Men nog om mig! Sanchez har spenderat dagen hos hundvakt nummer 1 i Holland Park idag! Han är helt slut stackarn så jag tror minsann att han haft en jättebra dag! Men usch så jag saknade honom. Borde bli hundmamma på heltid.




Min stiliga lilla kung! Observera att dessa bilder var tagna i helgen och jag ser absolut inte så glad ut just nu som jag gjorde då. Kommer ha träningsvärk i käkarna efter den här dagen. (käkvärken kan kanske bero på något annat också...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...