söndag 1 oktober 2017

Autumn in Brompton

Happy 1st October! Firade in årets bästa månad (ja men vafan det är ju min födelsedagsmånad plus att man kan börja använda halsduk utan att kvävas av värmebölja) med en långpromenad med Sanchez genom Old Brompton kyrkogård och Chelsea. Det var bara jag, Sanchez, några pickande fåglar och ekolleätande ekorrar som hade tagit oss ut i duggregnet (och en och annan hurtig motionär). Fridfullt var det minsann.

Sådan mor, sådan son. Vi älskar att sparka löv! Tills man upptäcker att man sparkat iväg en hundbajs. 

Älskar kyrkogårdarna i London. De är dödsgamla. Se vad jag gjorde där. Gravstenarna står lite huller och buller och har nog aldrig sett en kyrkvaktmästare. Älskar att traska runt och läsa på de gamla stenarna från 1800-talet. Lite morbid är jag nog allt.


Vackra Chelsea

Jaha som att inte en timmas promenad räckte. Kungen av huset längtar redan ut igen. Min lilla katt.

David har nyss slängt igen dörren (väckte typ hela gatan) och dragit till puben runt hörnet för att se på fotboll. Äntligen kan man få lite egentid haha. Måste catcha up med lite Paradise Hotel och Svenska Hollywoodfruar. Om ändå en fotbollsmatch var lika lång som en cricketmatch. #såmycketatttittapå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...