måndag 18 september 2017

Just another manic monday

Eller så manic kanske den inte är denna måndagen. Men satan vad trötta vi var jag och mina pojkar i morse. Efter David dragit till gymmet så snoozade jag i en halvtimma innan jag behagade att gå upp. Det var ju bara att hoppas på att Sanchez inte varit uppe och levt loppan i flera timmar får då kan en olycka hända. Och torka bajs och kiss är inte det första jag vill göra på en måndag morgon. Men när jag kom ut i vardagsrummet efter att gnuggat gruset ur ögonen så låg de där i varsin säng och tittade på mig. De är så jävla roliga de där två, de sover aldrig i sin egen säng utan de sover i varandras och Nikki hade dragit Sanchez säng tvärs över golvet och lyckats vända sängen uppochner och lagt sig på sängbotten.




Vi gick ut på en liten promenad runt Barons Court så de fick göra sina behov och bli av med lite överskottsenergi.


                Långa armar har jag ju iallafall. Alltid nåt när man har ben korta som stubbar.

Det här är den sista veckan på jobbet och jag har faktiskt behagat ta mig in till kontoret för ett sista möte med min chef. Tänkte gå hem igen vid lunch och jobba lite. Ytterst lite that is. Hoppade av tuben vid St James Park idag istället för Westminster och gick genom St Neals Yard bakom Westminster Abbey. Så vackert. Och omväxling förnöjer! Ska bli spännande att jobba i ett nytt område och få se något annat. Mitt nya jobb ligger i Old Street. Ett ganska så outforskat område av mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...