onsdag 20 september 2017

It's the age... Must be.

Herre gud så det värker i min ljumske. Jag var tvungen att google translate groin för inte fan kommer jag ihåg att det heter ljumske. Konstigt ord det där. Jag är ju så engelsk nu för tiden att jag glömmer bort mitt svenska ordförråd. Typ som Maria Montazami (åh måste se på Svenska Hollywoodfruar när jag äter frulle). Vet dock inte vad jag har gjort för att förtjäna denna smärta. Jag har säkert suttit på soffan för länge denna veckan. Eller så kan det ju vara åldern också. Och jag som faktiskt skulle ta och behaga dyka upp på kontoret idag för att tömma mitt skåp och vara lite social med mina kollegor innan det börjar dra ihop sig. Har arrangerat en liten avskedslunch på Fredag (note to myself: boka bord på Loose Box) med några av mina kollegor som jag ser fram emot. Får bara hoppas på att ljumsken gett med sig så att jag kan gå utan att halta som en gammal höna.


Men nu till något roligare. David kom hem med ett Nintendo Switch som han tagit från jobbet! Eller tagit och tagit, han fick nog lov att ta det. Kanske... Nu hade jag ju hoppats på att David skulle haft tid att koppla in det igår kväll, men icke då, vi var för upptagna med att titta på Geordie Shore (#guiltypleasure, #donttellanyoneIwatchthatcrap) och shortlista våra favoritstugor till jul i Peak District!

Men, men det finns nog en bruksanvisning som jag förhoppningsvis kan tyda. Om det inte är på japanska då förstås. So exciting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...