söndag 22 oktober 2017

Prezzo

Kära dagbok,

Det är kallt ute. Gubben höst har varit här och målat löven. Vackert. Men var han tvungen att ta med sig kylan? Huttrade som en pingvin när jag gick till gymmet tidigare. Körde ett Body Attack pass på Virgin Active Fulham Pools i morse och nu sitter jag på soffan nyduschad med en kopp te iklädd min McDonalds onesie med David som ser på Premier League Highlights (om jag skulle typ råka stoppa inspelningen av det menigslösa programmet....) Sanchez ser också på skiten. Nej tacka vet jag Paradise Hotel. Det är kvalitetstv minsann. Har ett till avsnitt att plöja igenom från den här veckan. Party in my pants.

I fredags tog jag och David en Uber till High Street Kensington och käkade trerätters på Prezzo för våra Tesco club card vouchers. Älskar när vi samlat ihop hutlöst med poäng för alla veckohandlingar (som bara blir dyrare och dyrare jävla inflation) så att man kan få sig en gratis middag. Ja men jag är ju Smålänning.

Menyn

Beställde bruschetta. Men vafan är detta? Pizzabröd! Fusk. Och Prezzo ska vara en Italiensk restaurant. Tut tut. Gott var det iallafall!

David beställde vitlöksbröd. Mohahahaha, torrt som fan. 

Huvudrätt: King Prawn Spaghetti. Om ändå det vore några räkor i den. Snåljåpar.


Kvällens höjdpunkt! Och som jag förtjänade att trycka i mig denna efter en lång vecka. Milk Chocolate Fudge Brownie. Gooooooott!!! Det kommer ta en hel veckas gymmande att göra mig av med denna. Men det var det värt.

Idag ska vi spendera hela dagen på soffan. Vi gjorde veckohandlingen igår kväll så att vi inte behöver lämna soffläget i onödan. Ååååh, igår var vi och kikade på ett annat område med potential till att köpa bostad ifall vi inte hittar något som faller oss i smaken i Abbey Wood. Mer om det senare! #cliffhanger





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...