måndag 2 oktober 2017

Inte illa för en måndag!

Älskar när det händer. Händer alldeles för sällan. Speciellt på en måndag En smärtfri resa in till jobbet i morse! Alltid skönt att komma in på kontoret lite tidigare så man slipper stressa och man kan dricka en kopp te i lugn och ro. Jag fick till och med en sittplats på tuben!! Känns som man vinner en jackpott varje gång det händer. Det behövde jag efter stressat runt hemma i morse, göra mig iordning, packa gym väska, äta frukost, packa Sanchez väska och gå med honom till hundvakten vid Holland Park. Han blev så glad när han såg henne! Skönt att se att han tycker om henne. Men lite ledsen blev han nog allt när mamma sa hejdå ;)

Hade en riktigt avkopplande söndag igår. Vi satt på soffan iklädda mysbyxor och spelade Forza på xboxen. Jag har blivit en riktig gamer nu för tiden till Davids stora förtjusning. Nu behöver jag bara skaffa mig ett intresse för fotboll och jag är den ideala flickvännen. Eller inte. Den dagen David börjar läsa böcker, då lovar jag att följa Premier League som en slav. Vilket kommer aldrig hända så jag är off the hock.




Min morgon är fylld med möten och på lunchen måste jag springa lite ärenden och om tiden räcker till, utforska gatorna runt Old Street för att se om det finns något spännande att titta på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...