fredag 22 september 2017

Sista dagen!

Den är här! Sista dagen på jobbet! Gled in på kontoret runt 9:40 efter ett pit-stop på Crussh för att köpa frukost. Chia charger Apple Pie smoothie och banana & almond butter bagel. Det är väldigt sällan jag köper frukost då jag lever på gröt under vinterhalvåret och weetabix under sommaren men det satt som en smäck minsann!

Jag har absolut ingenting att göra, har städat ut mitt skåp, rensat datorn på alla dokument och emails och bockat av det absolut sista på to-do listan. Så nu ska jag sitta och rulla tummarna fram till lunch! Har bjudit med några kollegor till The Loose Box för en liquid lunch (för min del iaf) :P

Igår var det knappt så att jag lyfte röven från soffan. Jag köpte Sonic Mania till nintendot. Så retro. Alltså jag har spelat så mycket Mario Kart denna veckan att jag drömde att jag satt i en lastbil med min lillebror som gick väldigt fort på en tungt trafikerad väg med en massa fartdårar precis som i Mario Kart. Jag blir yr bara av tanken på den drömmen haha.

Snart börjar allvaret igen och då kommer denna bild vara ett minne blott! Ett kärt minne blott.

Nu ska jag dra med Alessia på en kopp te!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg geom att jag kollar Tess Montgomerys emellanåt! Är enormt fascinerad av London och tycker det är roligt att läsa om "vanliga" svenskar som lever sina liv där! Ha en skön helg och hoppas ditt nya jobb blir toppen!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du laser min blogg Katarina och att mitt vanliga och trakiga liv underhaller nagon ;)

    SvaraRadera

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...